11 Ocak 2009 Pazar

Tuğçe Becerikli'den özel teşekkür.

Tuğçe Becerikli resmi web sayfasını hazırlayan değerli eşi Gökçe Becerikli'ye web sayfasını hazırladığı için bir özel teşekkür mesajı yayımladı.

Özel Teşekkür;

"Bu sitenin yapımına gece, gündüz, zaman ayırarak uygkusuz kalan biricik hayat arkadaşım, sevgili eşime, öncelikle sizlerin huzurunda en içten teşekkürlerimi borç bilirim.
Beni hayatımın her evresinde, bütün çalışmalarımda sınırsız desteğin için ve beni hiçbir zaman yalnız bırakmadın, benimle her sıkıntıyı paylaştığın için teşekkür ederim .:)
Ayrıca, sadece beni sevdiği ve desteklemek istediği için, kendi çabalarıyla, bir fan sitesi açıp bana destek olan, Sayın Muammer Çolağa'ya teşekkür ederim. Fikir ve projeleriyle önümüzdeki günlerde yeni siteleri, tugcebecerikli.com'un bünyesine, katacak olan, Sevgili erkek kardeşim; Göktuğ Pala'ya da çok deşekkür ediyorum.

Facebook, Youtube, ve buna benzer birçok internet sitesinde de, beni her zaman baş tacı edip, destekleyen, tüm sevenlerime saygı ve sevgilerimi sunuyorum."

akabinde bizde bu yayınlarda, sitelerde emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz.

*Tuğçe abla bizim ismimizi de yazsan fena olmazdı hani .)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder